اخبار

نشست هم اندیشی دانشکده منابع طبیعی دانشگاه لرستان با اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان لرستان برگزار شد

۱۴۰۲/۰۸/۰۲

در راستای گسترش ارتباطات و همکاری های دانشگاه با بخش های مختلف جامعه، نشست هم اندیشی دانشکده منابع طبیعی دانشگاه لرستان با اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان لرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، این نشست به میزبانی دکتر علی حقی زاده، رئیس دانشکده منابع طبیعی دانشگاه لرستان در محل اتاق کار وی، برگزار شد.

اعضای هیئت علمی گروه مهندسی مرتع و آبخیزداری دانشگاه لرستان در این نشست حضور داشتند و دیدگاه های علمی خود را با معاونت حوزه آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی استان لرستان در میان گذاشتند.

دکتر علی حقی زاده، رئیس دانشکده منابع طبیعی دانشگاه لرستان در این نشست در سخنانی، ضرورت ارتباط پایدار بین نخبگان دانشگاهی با نخبگان اجرایی را مطرح کرد.

وی ظرفیت ها و پتانسیل های دانشکده منابع طبیعی را تشریح کرد و بر این نکته تصریح کرد که با تقویت و گسترش ارتباط بین نخبگان دانشگاهی با نخبگان اجرایی، مسیر رسیدن به توسعه پایدار استانی، سریعتر و علمی تر طی خواهد شد.

وی خواستار شد مشورت دستگاه های اجرایی استان در پروژه ها با نخبگان دانشگاهی استان، افزایش یابد تا رویکردهای علمی کاربردی در دستگاه های اجرایی، تقویت شود.

در این نشست، دو طرف درباره راهکارهای مشارکت دانشکده منابع طبیعی دانشگاه لرستان در پروژه های آبخیزداری استان لرستان، گفت وگو کردند.

همچنین، درباره برگزاری همایش ملی حکمرانی منابع طبیعی و آینده پژوهی توسعه پایدار و چگونگی اجرای کارورزی دانشجویان در اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان لرستان، تبادل نظر شد.

گفتنی است گسترش ارتباطات و همکاری های علمی، کاربردی و مسئله محور، از جمله سیاست های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است و دانشگاه لرستان نیز کوشیده است در این مسیر، گام های اثرگذار بردارد.

گزارش تصویری

۱۴۰۲/۰۸/۰۲ - ۰۸:۲۵
۱۶۱ بازدید