اخبار

وزیر علوم و معاون استاندار لرستان از مجتمع آزمایشگاهی کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان بازدید کردندند

۱۴۰۲/۰۲/۰۵

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، معاون استاندار لرستان، رئیس دانشگاه لرستان و هیئت همراه از مجتمع آزمایشگاهی کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، صبح روز سه‌شنبه، 5 اردیبهشت‌ماه، دکتر محمدعلی زلفی‌گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان، دکتر علی شمسی‌پور، مدیرکل وزارتی وزارت علوم، دکتر مجید منعمی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان، دکتر ندا شفیعی، مدیرکل روابط عمومی وزارت علوم، معاونان دانشگاه لرستان و هیئت همراه از آزمایشگاه های مختلف مجتمع آزمایشگاهی کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان بازدید کردند.

در این بازدید، دکتر زلفی‌گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با رؤسا، مدیران و کارشناسان دانشکده‌های کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان، گفت‌وگو کرد.

وزیر علوم در این بازدید بر این نکته تأکید کرد که استان لرستان دارای ظرفیت‌های متنوعی در حوزه‌های کشاورزی و منابع طبیعی است که بایستی با کمک دانشگاه لرستان، این ظرفیت‌ها به صورت علمی تر و مبتنی بر تحقیقات و پژوهش‌های کاربردی، شکوفا شوند و در مسیر افزایش تولید قرار گیرند.

همچنین، تعدادی از اعضای هیئت علمی، یاوران علمی و کارشناسان آزمایشگاه‌ها و تعدادی از دانشجویان دانشکده‌های کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان، مطالبات و مشکلات مربوط به حوزه کاری آزمایشگاه‌ها را با وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در میان گذاشتند.

دکتر علی حیدر نصرالهی، سرپرست دانشکده کشاورزی دانشگاه لرستان و دکتر علی حقی زاده، سرپرست دانشکده منابع طبیعی دانشگاه لرستان نیز مهم‌ترین مطالبات و درخواست‌ها مربوط به مشکلات موجود در آزمایشگاه‌ها را با وزیر علوم در میان گذاشتند.

گزارش تصویری

۱۴۰۲/۰۲/۰۵ - ۱۱:۱۱
۱۹۴ بازدید