اخبار

بازدید سرپرست معاونت پشتیبانی دانشگاه لرستان و رئیس اداره روابط عمومی این دانشگاه از پروژه‌های دانشکده کشاورزی

۱۴۰۲/۰۱/۲۲

دکتر سعید محمدزاده، سرپرست معاونت پشتیبانی دانشگاه لرستان و دکتر میثاق حیدری، رئیس اداره روابط عمومی دانشگاه لرستان از پروژه‌ها و طرح‌های مختلف دانشکده کشاورزی دانشگاه لرستان بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، در این بازدید که روز دوشنبه، 21 فروردین‌ماه انجام شد از پروژه‌ها و طرح‌های گوناگونی همچون گلخانه‌های آموزشی، پژوهشی، زمین‌های زراعی کشت شده (با مشارکت بخش خصوصی) و سایر طرح‌ها بازدید شد.

از جمله طرح‌های اجرا شده در مدت یک سال اخیر، کشت گندم در راستای تقویت امنیت غذایی است.

همچنین با جذب مشارکت بخش خصوصی، بخشی از زمین های زراعی دانشکده کشاورزی دانشگاه لرستان، ساماندهی و کشت شده‌اند که از آن ها بازدید شد.

کاشت درختان صنوبر که ویژگی آب پالایی دارند و برای رونق صنعت چوب نیز به کار می‌روند و دارای اشتغالزایی هستند از دیگر پروژه هایی است که مورد بازدید قرار گرفت.

درخت صنوبر برای تصفیه طبیعی پساب‌های فاضلاب نیز کاربرد دارد.

همچنین در راستای سیاست‌های امنیت غذایی، بخشی از زمین‌های زراعی به کاشت گندم که یک محصول استراتژیک است اختصاص یافته است که از این طرح نیز بازدید شد.

دکتر سعید محمدزاده در مدت یک سال گذشته، ریاست دانشکده کشاورزی را عهده‌دار بود که چند هفته است با حکم رئیس دانشگاه لرستان (دکتر علی نظری) به عنوان سرپرست معاونت پشتیبانی و توسعه دانشگاه لرستان منصوب شده است.

در حال حاضر، دکتر علی‌حیدر نصرالهی، ریاست دانشکده کشاورزی دانشگاه لرستان را عهده‌دار است.

به تازگی، جانمایی برای ایجاد دانشکده منابع طبیعی دانشگاه لرستان نیز در محل سایت مرکزی دانشگاه لرستان انجام شده است.

دکتر علی حقی‌زاده، رئیس دانشکده منابع طبیعی دانشگاه لرستان است.

گزارش تصویری

۱۴۰۲/۰۱/۲۲ - ۱۰:۱۱
۲۰۴ بازدید