اطلاعیه

آیین معارفه سرپرست دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی/ تکریم رئیس پیشین دانشکده

۱۴۰۰/۱۰/۰۵

با حضور دکتر علی نظری، سرپرست دانشگاه لرستان، آیین تکریم رئیس پیشین دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان و معارفه سرپرست جدید این دانشکده برگزار شد.

این آیین، روز شنبه، ۴ دی‌ماه در دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان برگزار شد و حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حبیب حاتمی‌کن‌کبود، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان نیز در آن حضور داشت.

دکتر نظری، سرپرست دانشگاه لرستان، در سخنانی توضیح داد که تکریم مدیرانی که قبلاً منصبی داشته و برای ارتقای حوزه کاری، تلاش کرده‌اند یک رویکرد اخلاقی است؛ زیرا اشخاصی که مدیر بوده‌اند تجربیاتی اندوخته‌اند و این تجربیات به عنوان سرمایه محسوب می‌شود.

سرپرست دانشگاه لرستان تشریح کرد که جابجایی مدیریتی یک موضوع طبیعی است و البته باید فضای همدلی و همگرایی کاری برای پیشبرد هرچه بهتر امور و ارتقای بیش از پیش، شاخص‌های کاری و مدیریتی تقویت شود؛ زیرا نقش دانشگاه براساس آموزه‌های حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری (حفظه‌الله تعالی) در تحول‌آفرینی جامعه یک نقش اثرگذار و مهم است.

دکتر نظری، در تقدیرنامه‌ای که به دکتر جهانشیر شاکرمی، رئیس پیشین دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان اهداء شد از وی قدردانی کرد و برای دکتر سعید محمدزاده که چند روز پیش به عنوان سرپرست دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان منصوب شد آرزوی موفقیت کرد.

سرپرست دانشگاه لرستان تصریح کرد که رویکرد تیم مدیریتی دانشگاه لرستان در این دوره، تقویت دانشکده‌هاست؛ زیرا دانشکده‌ها صف مقدم خدمات علمی، آموزشی و پژوهشی هستند.

حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حبیب حاتمی‌کن‌کبود، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان نیز که در این آیین حضور داشت تکریم مدیران قبلی دانشگاه لرستان را یک امر اخلاقی دانست که از سوی تیم مدیریتی جدید دانشگاه لرستان اجرا شده است.

وی تصریح کرد که اساس کار، این است که در هر جایگاهی که هستیم آموزه‌های دینی و اخلاقی، مدنظرمان قرار گیرد و بی‌تردید، اینکه جابجایی مدیران با نهایت تکریم و احترام و اخلاق‌مداری صورت می‌گیرد خودش باعث تقویت فضای همدلی و برادری در سطح دانشگاه می‌شود.

گفتنی است چند روز پیش با حکم دکتر علی نظری، سرپرست دانشگاه لرستان، دکتر سعید محمدزاده، به عنوان سرپرست دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان منصوب شد و از دکتر جهانشیر شاکرمی، رئیس پیشین دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان، قدردانی شد.

دکتر شاکرمی، در آیین معارفه دکتر محمدزاده، انتصاب وی به عنوان سرپرست دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان را تبریک گفت و تصریح کرد که دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان بتواند در دوره مدیریت دکتر سعید محمدزاده، بیشتر از گذشته، در ارتقای جایگاه آموزشی و پژوهشی، موفق باشد.



۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۰۰:۰۰
۱۸۴ بازدید