اخبار

پایش و نظارت بر بازسازی فیلتراسیون هوای غرب کشور در کارخانه سیمان دورود با همکاری دانشکده منابع طبیعی دانشگاه لرستان

۱۴۰۳/۰۷/۲۹

برنامه پایش و نظارت بر بزرگ‌ترین بازسازی فیلتراسیون هوای غرب کشور در کارخانه سیمان دورود با همکاری اعضای هیئت دانشکده منابع طبیعی دانشگاه لرستان اجرا شد.

گزارش دکتر علی حقی‌زاده، رئیس دانشکده منابع طبیعی دانشگاه لرستان از این رویداد:

«برنامه پایش و نظارت بر فیلتراسیون هوای کارخانه سیمان دورود با هدف بررسی وضعیت فیلتراسیون هوا در کارخانه و ارزیابی کیفیت فیلتراسیون با حضور اعضای هیات علمی گروه محیط زیست دانشکده منابع طبیعی دانشگاه لرستان، دکتر نوشین بیرجندی و دکتر مرتصی قبادی و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی لرستان و جهاد دانشگاهی لرستان در روز یکشنبه ۲۹ مهرماه انجام شد.

در این برنامه، اعضای هیئت علمی نخبگانی و دانشگاهی حاضر، با رئیس کارخانه سیمان دورود به گفتگو پرداخته و ضمن بررسی مشکلات موجود، نقطه‌نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص بهبود وضعیت فیلتراسیون هوا ارائه دادند.

مشکلات مربوط به سیستم فیلتراسیون به‌عنوان یکی از دغدغه‌های اصلی مطرح شد و اعضای حاضر، بر لزوم ارتقای سیستم‌های فعلی تأکید کردند.

در پایان این برنامه، نخبگان علمی و دانشگاهی حاضر در جلسه، ضمن اعلام آمادگی برای همکاری با کارخانه سیمان دورود، پیشنهاداتی برای طراحی و بهینه‌سازی سیستم‌های فیلتراسیون آتی و بهبود هوای کارخانه ارائه دادند».

گزارش تصویری

۱۴۰۳/۰۷/۲۹ - ۲۳:۲۲
۱۱۸ بازدید