اخبار

دو کارگاه تخصصی در دانشکده منابع طبیعی دانشگاه لرستان برگزار شد

۱۴۰۲/۰۹/۲۲

دو کارگاه تخصصی با موضوع «الزامات، قوانین و مقررات منابع طبیعی» و «لزوم برآورد خسارت و هزینه تخریب توسعه» در دانشکده منابع طبیعی دانشگاه لرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، دکتر علی حقی زاده، رئیس دانشکده منابع طبیعی دانشگاه لرستان به خبرنگار ما گفت: «در ادامه مجموعه کارگاه ها و نشست های تخصصی هفته استانی پژوهش و فناوری، در این دانشکده دو کارگاه تخصصی به منظور آشنایی دانشجویان با الزامات قانونی مدیریت منابع طبیعی برگزار شد».

حقی زاده تشریح کرد: «دکتر میرزایی در یک کارگاه دو ساعته، ضمن اشاره به تاریخچه تشکیلات مدیریت اداری منابع طبیعی، الزامات، قوانین و مقررات منابع طبیعی را ارائه کرد. در کارگاه‌ دیگر، دکتر اسدالهی لزوم برآورد خسارت و هزینه تخریب توسعه بر منابع طبیعی و محیط زیست را عنوان نمود».

وی توضیح داد: «قوانین منابع طبیعی مانند هر بخش دیگر در پاسخ به نیازهای موجود در آن بخش تنظیم می شود؛ با تغییر این نیازها یا هویدا شدن نقص اولیه، ضروری است قوانین منابع طبیعی نیز تغییر یابد و به روز شود. درحال حاضر متناسب نبودن برخی قوانین منابع طبیعی با وضع موجود و مبهم بودن تعدادی دیگر و نیز نبود توان اجرایی برای عملی کردن بعضی مواد قانونی، باعث می شود منابع طبیعی کشور لطمه ببیند که گاه جبران آن نزدیک به غیر ممکن است».

این کارگاه ها با حضور اعضای هیئت علمی و دانشجویان برگزار شد.

گزارش تصویری

۱۴۰۲/۰۹/۲۲ - ۰۸:۰۹
۲۶۹ بازدید