اخبار

آیین معارفه دانشجویان نو ورود دانشکده کشاورزی دانشگاه لرستان برگزار شد

۱۴۰۲/۰۸/۲۳

آیین معارفه دانشجویان نو ورود دانشکده کشاورزی دانشگاه لرستان با حضور رئیس، جمعی از اعضای هیئت علمی و دانشجویان این دانشکده برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، در این آیین که با برنامه ریزی انجمن علمی دانشجویی مهندسی تولید و ژنتیک گیاهی دانشگاه لرستان در سالن اجتماعات دانشکده کشاورزی دانشگاه لرستان برگزار شد دکتر علی حیدر نصرالهی، رئیس دانشکده کشاورزی دانشگاه لرستان در سخنانی، ضمن عرض خوش آمدگویی به دانشجویان نو ورود دانشکده کشاورزی دانشگاه لرستان، برخی مهم ترین ظرفیت ها، زیرساخت ها و امکانات دانشکده کشاورزی دانشگاه لرستان را تشریح کرد.

وی از دانشجویان نو ورود خواست متناسب با علاقه و استعداد خود، علاوه بر جدیت در تحصیل، در انجمن های علمی دانشجویی و تشکل ها و کانون های دانشجویی دانشگاه لرستان نیز ثبت نام و فعالیت کنند.

دکتر نصرالهی و تعدادی از اعضای هیئت علمی دانشکده کشاورزی دانشگاه لرستان در گفتگو با دانشجویان نو ورود، برخی مهم ترین فرصت های شغلی رشته های دانشکده کشاورزی را توضیح دادند.

همچنین، دکتر محمد جعفری، سرپرست مرکز رشد و فناوری دانشگاه لرستان در سخنانی، ضمن خوش آمدگویی به دانشجویان نو ورود دانشکده کشاورزی دانشگاه لرستان، برخی مهم ترین وظایف و کارکردهای مرکز رشد و فناوری دانشگاه لرستان را تبیین کرد.

در این نشست، رئیس و جمعی از اعضای هیئت علمی دانشکده کشاورزی دانشگاه لرستان به پرسش های دانشجویان نو ورود این دانشکده پاسخ دادند.

گزارش تصویری

۱۴۰۲/۰۸/۲۳ - ۱۲:۵۵
۱۹۶ بازدید