اخبار

آیین معارفه دانشجویان نو ورود دانشکده منابع طبیعی دانشگاه لرستان برگزار شد

۱۴۰۲/۰۸/۲۲

آیین معارفه دانشجویان نو ورود دانشکده منابع طبیعی دانشگاه لرستان با حضور رئیس، اعضای هیئت علمی، یاوران علمی و استقبال دانشجویان این دانشکده برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، دکتر علی حقی زاده، رئیس دانشکده منابع طبیعی دانشگاه لرستان در این آیین که روز یکشنبه، 21 آبان ماه سال جاری در سالن اجتماعات دانشکده کشاورزی دانشگاه لرستان برگزار شد در سخنانی، ضمن خیر مقدم و تبریک به دانشجویان نو ورود دانشکده منابع طبیعی، به برنامه‌ها و فعالیت‌های این دانشکده اشاره کرد و توضیح داد اینگونه فعالیت ها، بستری مناسب برای شکوفایی علمی و فرهنگی دانشجویان علاقه مند به علم و فرهنگ است.

دکتر حقی زاده تشریح کرد: «دوران تحصیلی دوران رشد و مؤثر واقع شدن است و باید آماده حضور در جامعه شد».

وی تأکید کرد: «اولویت اصلی دانشجویان کسب علم و دانش است؛ هر چند در کنار این اولویت اصلی می‌توانند به فعالیت‌های فرهنگی، دانشجویی نیز بپردازند».

رئیس دانشکده منابع طبیعی دانشگاه لرستان افزود: «دانشگاه محیط مناسبی برای کسب مهارت‌های مورد نیاز زندگی است و لازم است دانشجویان خواسته‌های خود را مطالبه کنند».

گفتنی است در این معارفه، مدیران گروه های مختلف دانشکده منابع طبیعی دانشگاه لرستان شامل دکتر جواد سوسنی ( مدیر گروه مهندسی جنگل)، دکتر علیرضا سپهوند ( مدیر گروه مهندسی مرتع و آبخیزداری) و دکتر اشکان بنان (مدیر گروه مهندسی محیط زیست و شیلات) به معرفی رشته های مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای دانشکده منابع طبیعی پرداختند و موضوعات و نکات آموزشی و پژوهشی مورد نیاز دانشجویان نوورود این دانشکده را تشریح کردند.

اعضای هیئت علمی دانشکده منابع طبیعی دانشگاه لرستان نیز در یک فضای دوستانه و صمیمی با دانشجویان نو ورود این دانشکده گفتگو کردند.

همچنین، تشکل های دانشجویی فعال دانشکده منابع طبیعی دانشگاه لرستان، برای دانشجویان نوورود، معرفی شدند.

گزارش تصویری

۱۴۰۲/۰۸/۲۲ - ۰۹:۰۵
۱۲۵ بازدید