اخبار

افتتاح سرای دانشجویی جدید دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی با حضور معاون وزیر علوم و رئیس صندوق رفاه دانشجویان

۱۴۰۱/۰۹/۰۳

سرای دانشجویی جدید واقع در دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان، با حضور معاون وزیر علوم (رئیس سازمان امور دانشجویان) و رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، افتتاح شد.

به گزارش اداره روابط عمومی دانشگاه لرستان، روز چهارشنبه، دوم آذرماه، با حضور دکتر هاشم داداش‌پور، معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان، دکتر مسعود گنجی، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان و معاونان دانشگاه، سرای دانشجویی جدید دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان که ظرفیت اسکان 240 نفر دانشجوی پسر را دارد، افتتاح شد.

دکتر سیدحسام‌الدین حجازی، معاون دانشجویی دانشگاه لرستان در آیین افتتاح سرای دانشجویی جدید دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی گزارش داد که برای ایجاد این سرا مبلغ سه میلیارد تومان، هزینه شده است.

دکتر داداش‌پور، رئیس سازمان امور دانشجویان و دکتر مسعود گنجی، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم نیز در این آیین، توضیح دادند که رویکرد وزارت علوم حمایت از ساخت سراهای دانشجویی به‌ویژه سراهای دانشجویان متأهل است.

گفتنی است رئیس سازمان امور دانشجویان و رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، علاوه بر افتتاح سرای جدید دانشجویی، از بخش‌های مختلف دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان همچون سلف سرویس، آزمایشگاه‌ها و سایر سراهای دانشجویی این دانشکده بازدید و با دانشجویان، گفت‌وگو کردند.

جمعی از دانشجویان از جمله پیمان شمسی، دبیر شورای صنفی دانشجویان دانشگاه لرستان نیز در این بازدید حضور داشتند و مهم‌ترین مشکلات و مطالبات صنفی دانشجویی از جمله کمبود تجهیزات آزمایشگاهی، کمبود تجهیزات مدرن سلف سرویس دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی، کمبودها در زمینه محوطه‌سازی و زیباسازی فضاهای محیطی دانشکده، مشکلات مرتبط با سرویس‌های ایاب و ذهاب و ... را بیان کردند.

همچنین با همکاری معاونت دانشجویی دانشگاه لرستان و شورای صنفی دانشجویان دانشگاه لرستان، نشست پرسش و پاسخ دانشجویی با حضور فعالان انجمن‌های علمی، تشکل‌ها و کانون‌های دانشجویی دانشگاه لرستان و برخی فعالان دانشجویی مراکز اقماری وابسته به دانشگاه برگزار شد و دانشجویان، انتقادات، مطالبات، دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود را با دکتر داداش‌پور و دکتر گنجی، در میان گذاشتند.

گزارش تصویری

۱۴۰۱/۰۹/۰۳ - ۰۱:۱۴
۳۰۲ بازدید