اخبار

تقویت فعالیت انجمن‌های علمی دانشجویی باعث ارتقای سطح علمی دانشجویان می‌شود

۱۴۰۱/۰۸/۰۹

نشست معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان و رئیس دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه با مدیران گروه‌های آموزشی و اساتید مشاور انجمن‌های علمی دانشجویی دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان برگزار شد.

به گزارش اداره روابط عمومی دانشگاه لرستان، در این نشست که هشتم آبان‌ماه در حوزه ریاست دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان برگزار شد دکتر محمد حیاتی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان بر تقویت فعالیت‌های مختلف انجمن‌های علمی دانشجویی تأکید کرد.

دکتر حیاتی، بیان کرد: «همه تلاش معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان آن است که بسترها و زمینه‌های فعالیت‌های تشکل‌ها، کانون‌ها و انجمن‌ها، تقویت شود».

دکتر سعید محمدزاده، رئیس دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان در این نشست توضیح داد تقویت و گسترش کیفی فعالیت‌های انجمن‌های علمی دانشجویی باعث ارتقای سطح علمی دانشجویان در زمینه‌های موضوعی مختلف می‌شود.

دکتر محمدزاده افزود: «رویکرد آن است که دانشجویان مستعد فعالیت‌های متنوع علمی، در قالب فعالیت‌های انجمن‌های علمی دانشجویی، جذب شوند».

گفتنی است در این نشست که مدیران فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان، رئیس اداره کانون‌ها و رئیس اداره انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه لرستان حضور داشتند فعالان انجمن‌های علمی دانشجویی و اساتید مشاور، دیدگاه‌های خود را در راستای ارتقای هرچه کیفی‌تر فعالیت‌های انجمن‌های علمی دانشجویی، بیان کردند.

گزارش تصویری

۱۴۰۱/۰۸/۰۹ - ۱۱:۴۵
۲۳۲ بازدید