اخبار

پیام مدیر گروه توسعه و ترویج دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان به مناسبت روز روستا و عشایر

۱۴۰۱/۰۷/۱۵

دکتر مهدی رحیمیان، مدیر گروه توسعه و ترویج دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان، با صدور پیامی، روز روستا و عشایر (15 مهر) را گرامی داشت.

متن پیام به این شرح است:

به نام خداوند بخشنده و مهربان

15 مهرماه روز روستا و عشایر را به همه اعضای هیئت علمی، یاوران علمی (کارکنان) و دانشجویان گرانقدر دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی و گروه آموزشی اقتصاد کشاورزی و توسعه روستایی دانشگاه لرستان تبریک می‌گویم.

این روز بهانه‌ای است که از عزیزان روستایی و عشایر کشور که رسالت امنیت غذایی را با تولید مواد غذایی، تامین نیروی انسانی و حفا ظت از میراث اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی دارند قدردانی شود.

روستاییان وعشایر با کمترین توقع، ذخیره انسانی و فرهنگی یک جامعه، تأمین کنندگان مهم‌ترین نیازهای اساسی بشری بوده و می‌توانند اصلی ترین حافظان منابع طبیعی تجدیدپذیر و محیط زیست کشور باشند.

در این روز، جا دارد از مهم‌ترین کنشگران حامی و هادی این قشر پرتلاش، یعنی کارگزاران ترویج و توسعه روستایی و کشاورزی کشور که در صف اول تعامل با قشر روستایی و عشایری هستند، تقدیر شود.

در حفظ این نظام ارزشمند، روستا و عشایر جایگاه دانش و دانشگاهیان متخصص در این حوزه جهت آموزش، حفظ و نوآوری، یک ضرورت و بی‌بدیل است.

در پایان، این روز را به روستاییان و عشایر عزیز، همکاران دانشگاه در گروه توسعه و ترویج دانشکده و کارگزاران و متخصصان اقتصاد کشاورزی، توسعه روستایی و ترویج و آموزش کشاورزی که به طور مستقیم و غیر مستقیم در ارتقاء و توسعه روستایی، نقش آفرینی می‌‌کنند تبریک عرض می‌نمایم.


۱۴۰۱/۰۷/۱۵ - ۱۲:۵۲
۲۸۰ بازدید