اخبار

آموزش‌های کاربردی و دانش‌بنیان/ دوره مقدماتی «بهداشت کار، ایمنی کار و محیط‌زیست» (HSE) برگزار می‌شود

۱۴۰۱/۰۲/۱۸

کارگاه آموزشی تحت عنوان «دوره‌ی مقدماتی HSE» به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش اداره روابط عمومی دانشگاه لرستان، براساس اعلام آزمایشگاه مرکزی دانشگاه لرستان که مدیریت آن‌را دکتر فرمانی برعهده دارد و زیرنظر معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه لرستان فعالیت می‌کند به‌دنبال انعقاد قرارداد بین آزمایشگاه مرکزی دانشگاه لرستان و سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان لرستان، کارگاه آموزشی «دوره مقدماتی HSE» در تاریخ 24 اردیبهشت‌ماه امسال را با همکاری گروه آموزش‌های آزاد و مجازی دانشگاه لرستان، به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

دکتر عیسوند مسئولیت گروه آموزش‌های آزاد و مجازی دانشگاه لرستان را برعهده دارد.

علاقه‌مندان به شرکت در این دوره می‌توانند از طریق لینک‌های زیر اقدام کنند:

لینک برای اعضای سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان لرستان:

https://sanka.agrieng.org

لینک برای سایرین:

https://lms.agrieng.org

این‌گونه دوره‌های مهارت‌افزایی در راستای تقویت ارتباطات، تعاملات و همکاری‌های برون‌دانشگاهی برگزار می‌شوند که در مسیر موضوعات اشتغال‌آفرینی و دانش‌بنیان در تناسب با شعار سال هستند.

HSE، مخفف واژه‌های بهداشت کار، ایمنی کار و محیط‌زیست است؛ مفاهیمی مهم از توسعه پایدار که براساس آن، در محیط کار باید به بهداشت فردی نیروی کار، بهداشت محیط کار و بهداشت حرفه‌ای توجه شود و از سوی دیگر، ایمنی نیروی کار و محیط کار، فراهم شود.

همچنین برآیند کار و خروجی کار در تعامل پایدار با محیطزیست باشد و فعالیت‌های سازمان، جنبه‌های زیست‌محیطی و مسئولیت‌پذیری محیط‌زیستی را نیز رعایت کند.

شماره تماس (آزمایشگاه مرکزی دانشگاه لرستان):

06633120097

گفتنی است برای شرکت‌کنندگان در این کارگاه، مدرک معتبر مورد تأیید آزمایشگاه مرکزی دانشگاه لرستان و سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان لرستان صادر می‌شود.

مدت دوره نیز 30 ساعت به‌صورت مجازی و هزینه‌ی دوره مبلغ 250 هزار تومان است.


۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۰۹:۳۸
۲۷۲ بازدید