آغار کلاسهای حضوری

۱۴۰۱/۰۱/۱۴

دانشگاه لرستان همچون سایر دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور، اولین روز آموزش حضوری خود را در روز 14 فروردین‌ماه، سپری کرد.

به گزارش اداره روابط عمومی دانشگاه لرستان، روز یکشنبه، 14 فروردین‌ماه 1401، بعد از دو سال آموزش غیرحضوری (به علت شیوع بیماری کرونا)، براساس تصمیمات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا (کووید 19)، مدارس و دانشگاه‌های کشور، آموزش حضوری خود را آغاز کردند.

در این راستا، با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، دانشگاه لرستان نیز اولین روز آموزش حضوری خود را آغاز کرد.

در اولین روز آموزش حضوری در دانشگاه لرستان، دکتر علی نظری، سرپرست دانشگاه لرستان، حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حبیب حاتمی‌کن‌کبود، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان و معاونان دانشگاه از همان ساعات اولیه شروع ساعت کاری، با حضور در دانشکده‌های مختلف دانشگاه لرستان، ضمن شادباش نوروزی و آغاز ماه مبارک رمضان، با دانشجویان گفتگو کرده و بر فعالیت‌های ناشی از حضوری شدن کلاس‌ها، نظارت میدانی کردند تا فعالیت‌ها به نحو مطلوب انجام شود.

به علت همزمانی حضوری شدن کلاس‌ها با آغاز ماه مبارک رمضان، غذای دانشجویی نیز با برنامه‌ریزی‌های معاونت دانشجویی دانشگاه لرستان (اداره تغذیه) در وعده‌های سحری، افطاری و شام در خوابگاه‌های دانشجویی توزیع خواهد شد.

همچنین، واحد صدور کارت دانشجویی (زیرنظر حراست دانشگاه)، به سرعت مشغول توزیع کارت‌های دانشجویی ورودی‌های 1399 و 1400 است تا دانشجویان بتوانند از انواع خدمات متنوع آموزشی، پژوهشی دانشگاه لرستان بهره‌مند شوند.

سرویس‌های ایاب و ذهاب دانشجویان دانشگاه لرستان نیز براساس برنامه‌های حرکت سرویس‌ها که در بخش اطلاعیه‌های تارنمای دانشگاه لرستان، اطلاع‌رسانی شده‌ است فعالیت‌های خود را شروع کرده‌اند (اطلاع از زمان حرکت‌ سرویس‌ها با مراجعه به بخش اطلاعیه‌های تارنمای دانشگاه لرستان).

مدیریت امور خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه لرستان نیز به‌صورت پیوسته و با نظارت‌‌های میدانی، به ارائه خدمات برای اسکان دانشجویان، مشغول است.

همچنین معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان برنامه‌های متنوعی ویژه‌ی ماه مبارک رمضان را برگزار خواهد کرد.


۱۴۰۱/۰۱/۱۴ - ۰۸:۵۱
۲۹۰ بازدید